KRUHOVÉ TRÉNINKY, BODYFORM

– v těchto lekcích se propojí funkční trénink s kondičním cvičením, využíváme závěsný systém, BOSU a jiné náčiní, které Vám zpevní a vytvarují postavu snů, aktivace středu těla, posilování břicha.

ENERGY AEROBIC, DANCE AEROBIC

– kondiční lekce spojené s posilováním břišních svalů. Zaručuji, že na konci lekce nezůstane na vašem těle jediné místo suché 😀 V hlavní části jde o propojení tance a aerobiku, lekce je nabitá hudbou, endorfiny a skvělou atmosférou. Někdy na lekci využívám i posilovací pomůcky (gumy, činky) Na závěr je třeba se protáhnout 🙂 Prostě super nářez!!!

PILATES

– je metoda vhodná, bezpečná a účinná pro udržování tělesné kondice v jakémkoliv věku. Je opravdu vhodná pro každého, jelikož má rehabilitační účinky. Pilates vyžaduje vaši plnou koncentraci, ale na oplátku přináší fantastické výsledky. Pod správným vedením můžete za minimální čas dosáhnout maximálních výsledků a není přitom nutné trávit hodiny cvičením. Lze využívat i pomůcek.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

– toto cvičení je vhodné pro klienty s bolestí v zádech a krční páteře, které si způsobují díky dnešnímu hektickému a sedavému způsobu života. Jde i o cvičení po rehabilitacích, kdy se člověk potřebuje stále protahovat a aktivovat svaly, které jsou potřebné ke správné funkci těla. Využíváme pomůcek, jako jsou overbally, velké míče, podložky, pěnové válce a jiné rehabilitační pomůcky.

SPIRÁLNÍ STABILIZACE PÁTEŘE - SM SYSTÉM

– jde o léčbu a prevenci bolestí zad pomocí elastického lana pro všechny věkové kategorie. Jde o prevenci vzniku chabého a skoliotického držení těla, těžkých poruch svalové balance, chybné koordinace chůze a běhu, degenerace páteře a velkých kloubů při sedavém způsobu života jak u dětí, tak dospělých.

POWERJÓGA

– moderní pojetí cvičení jógy přizpůsobené západnímu a evropskému životnímu stylu. Systém cvičení, určený pro širokou veřejnost, jež se nechce věnovat jen meditaci a náročným jogínským pozicím. Při tomto komplexním pojetí procvičíte celé tělo, koncentrujete se, zpevníte svalstvo a vzápětí přichází protažení a uvolnění těla. Vše je podporováno hlubokým a pravidelným dechem, který tělo zahřívá.

JÓGA pro začátečníky - HATHAJÓGA

– je specifický systém jógy, jehož hlavní součástí jsou ásány (pozice těla), pranájáma (ovládání dechu) a meditace (zklidnění mysli). Tento systém jógy, znám pod názvem Radža jóga (královská jóga pevné vůle a sebekázně), založil Swatmarama Yogin, indický jogín a mudrc z 15. století, který je také původním autorem spisu „Hatha Yoga Pradipika“. Cílem Hathajógy je očista těla a ducha podle těch samých principů, které popisuje Pataňdžali ve svých Jógasútrách. Na Západě je Hathajóga často spojována s filosofií jógy, jejíž podstatou je obnovení spojení individuálního Já (átman) s universálním Bytím (paramátman), které vede k osvícení. Hlavním důvodem k praktikování Hathajógy je zlepšení mentálního a fyzického zdraví.